
W przypadku nowej Astry OPC warto zwrócić uwagę na dwie rzeczy. Pierwsza, to rewelacyjne zawieszenie High Performance Struts (HiPerStruts), dzięki któremu mamy zapewnioną bezkompromisową moc w każdej sytuacji na drodze. Ponadto połączenie z układem FlexRide oznacza, że samochód ma ponad przeciętne możliwości jezdne. Tryb standard gwarantuje bardzo wysoki komfort jazdy nawet na słabszych nawierzchniach, z kolei tryb sportowy zapewnia większą zrywność. Jednak dla tych, którzy lubią prawdziwą sportową jazdę, tryb OPC będzie jej kwintesencją – reakcje kierownicy jak i pedałów są natychmiastowe, nawet przy najlżejszym ruchu, a podwozie daje satysfakcję z najbardziej dynamicznego stylu jazdy, jaki można sobie wyobrazić.
Druga rzecz warta uwagi, to nowoczesne i dostępne tylko w Astrze OPC, fotele kubełkowe. Nowe siedzenia kierowcy i pasażera są lżejsze aż o 45% od tych tradycyjnych, stosowanych u konkurencji. To dzięki zastosowaniu organicznego materiału kompozytowego, formowanego wtryskowo. Kazde siedzisko jest konfigurowalne na w 18 różnych sposobów.