Mitsubishi L200 - po wizycie w studiu piękności

Rozmiar tesktu A A A
-
Mitsubishi L200 - po wizycie w studiu piękności
Po pięciu latach pełnych sukcesów, trzecia generacja zasłużonego dla Hondy modelu CR-V, doczeka się swojej czwartej odsłony. Kompaktowych rozmiarów SUV, zaprezentowany na Tokyo Motor Show w 1995, od debiutu swojej pierwszej generacji sprzedał się ponad 5 milionów razy. Klienci w poprzednich wersjach przede wszystkim doceniali komfort jazdy i przestronność. W 1998 roku samochód był także produkowany w Europie, aby zapewnić jego dostępność na tym rynku.


Mimo, że nowa CR-V będzie nawiązywać do swoich poprzedników, model ma mieć nowe atuty. Patrząc z zewnątrz, nowa Honda zmalała o 3 cm i straciła na wzroście 0,5 cm. Jednak mimo zmniejszenia zewnętrznych obrysów, w środku nie stało się ciaśniej. Zabrano przede wszystkim przestrzeń przedniego zderzaka, który i tak nie był widoczny dla kierowcy. Dzięki temu CR-V pozwala na bardziej intuicyjne parkowanie lub jazdę blisko innego pojazdu, choć bez czujników parkowania nadal może być trudno.

W nowej Hondzie zarówno światła do jazdy w dzień, jak i tylne, wykonane są w technologi LED. Przednia szyba została przeniesiona o 6 cm do przodu, dzięki temu umożliwiono podniesienie fotela kierowcy o dodatkowy 1 cm. Podobnie z kierownicą. Te zabiegi nadały pojazdowi bardziej agresywnego wyglądu. Ponadto duże nadkola i nowe felgi podkreślają bardziej dynamiczną linię CR-V.

Pod względem pakowności, nowa Honda otrzymała dodatkowe 148 litrów, dostępne przy złożonych tylnych siedzeniach. Ponadto próg bagażnika został obniżony o 2,5 cm, dzięki czemu łatwiej można załadować pojazd.

Jak to zazwyczaj bywa w nowych wersjach starszych modeli, najwięcej uwagi poświęcono wnętrzu. Kierowca i pasażerowie są najważniejsi, toteż w środku CR-V znalazło się sporo nowości i ułatwień. Na przykład tylna kanapa została obniżona o 3,8 cm, dzięki czemu siedzimy wygodniej, niż w poprzedniej wersji. Ponadto składanie jej na płaską powierzchnię można wykonać za pomocą jednego ruchu. Zastosowano tu nowe materiały, które obniżają o 3 dB poziom hałasu, dostającego się do wnętrza samochodu.

Nowy inteligentny system do komunikacji z kierowcą pozawala na łatwe i intuicyjne sterowanie systemem audio, nawigacją oraz telefonem. Wszystkie parametry wyświetlane są na nowym, 5 - calowym ekranie.

Na start będziemy mieć wybór pomiędzy 2 - litrowym, 155 - konnym "benzyniakiem", dysponujacym 192 Nm momentu obrotowego, a 2.2 - litrowym, 150 - konnym "ropniakiem" - z momentem 350 Nm. W przypadku benzyny dodatkowo mamy wybór pomiędzy napędem na przednie koła, a na wszystkie cztery. Nowy jednostki są bardziej ekologiczne - względem tych z poprzedniej generacji mają o 12% zmniejszony poziom emisji CO2.
mój-samochód.pl https://www.moj-samochod.pl/grafika/naglowek/logo_naglowek.png

Ostatnie komentarze


Paweł Robert Kostecki - 2010-05-06 15:38:36
Tu możesz podyskutować o artykule https://www.moj-samochod.pl/Mitsubishi_L200_po_wizycie_w_studiu_pieknosci

Dodaj twój komentarz

Imię i Nazwisko / Ksywa
E-mail ( Informuj mnie o nowych wpisach. )
Treść

Twoja wypowiedź musi zostać sprawdzona przez naszych administratorów, akceptowane będą tylko wypowiedzi zgodne z regulaminem forum magazynu motoryzacyjnego mój-samochód.pl.

Śledz nas

Fanpage na facebook Profil na twitter Profil na Google+ Profil na Pinterest

Giełda





© 2010 - 2024 Internetowy magazyn motoryzacyjny moj-samochod.pl Redakcja|Reklama|Regulamin|Polityka Prywatności|Kontakt