Powrót Kombi w segmencie C Toyoty

Rozmiar tesktu A A A
-
Powrót Kombi w segmencie C Toyoty
Wraz z premierą nowej generacji Aurisa, model ten został rozszerzony o nową wersję, a mianowicie kombi. Jest to powrót Toyoty do tego typu nadwozia, po jego zniknięciu z segmentu przed 6 laty w modelu Corolla. Auris Kombi będzie nie tylko powrotem, ale także nowością, jako pierwsza hybryda kombi w tym segmencie.


Wobec swojej wersji hatchback, samochód urósł o ponad 28cm i jego całkowita długość wynosić będzie teraz 4,57m. Szerokość pozostaje bez zmian i wynosi 1,76m, podobnie jak wysokość, która pozostaje przy swoim 1,46m. Mimo, że samochód urósł, jego rozstaw osi także nie uległ zmianie i wynosi 2,6m. Cała dodatkowa długość wygospodarowana została na bagażnik. Aby samochód był praktyczniejszy i łatwiejszy do załadowania, obniżono próg załadunku o całe 8 cm. Przez to kombi posiada inny tylny zderzak, a miejsce na tablicę rejestracyjną powędrowało do góry.

Pod maską znajdzie się jedna z trzech odmian silników: Benzyna, Diesel, Hybryda. Benzyna będzie dostępna w pojemnościach 1.33l i 1.6l, jednostki wysokoprężne - 1.4l i 2.0l, a Hybryda wyposażona będzie w silnik benzynowy o pojemności 1.8l.
mój-samochód.pl https://www.moj-samochod.pl/grafika/naglowek/logo_naglowek.png

Ostatnie komentarze


h2o - 2012-10-03 17:04:26
W [b]Kombi Auris[/b] dobrze wygląd, hetchbackowi jak by coś brakowało

Paweł Robert Kostecki - 2012-09-30 23:01:11
Tu możesz podyskutować o artykule: https://www.moj-samochod.pl/Nowosci-motoryzacyjne/Powrot-Kombi-w-segmencie-C-Toyoty

Dodaj twój komentarz

Imię i Nazwisko / Ksywa
E-mail ( Informuj mnie o nowych wpisach. )
Treść

Twoja wypowiedź musi zostać sprawdzona przez naszych administratorów, akceptowane będą tylko wypowiedzi zgodne z regulaminem forum magazynu motoryzacyjnego mój-samochód.pl.

Śledz nas

Fanpage na facebook Profil na twitter Profil na Google+ Profil na Pinterest

Giełda





© 2010 - 2019 Internetowy magazyn motoryzacyjny mój-samochód.pl Redakcja|Reklama|Regulamin|Polityka Prywatności|Kontakt