Fot. Infiniti
W ofercie sportowego sedana Q50, udostępniona zostanie nowa podwójnie turbodoładowana jednostka w układzie V6. Oprócz wspomnianego silnika w ofercie nadal znajdować będzie się turbodoładowana benzynowa jednostka o pojemności 2.0l oraz wysokoprężna jednostka 2.2l. Jak też hybrydowe rozwiązanie współpracujące z jednostką V6.Nowy silnik w ofercie modelu Q50 będzie posiadało pojemność trzech litrów. Moc jaką udało się wyciągnąć japońskim konstruktorom to 405 KM, zaś maksymalny moment obrotowy opiewać będzie na poziomie 475 Nm. Bez zmian pozostała 7 stopniowa przekładania automatyczna, która dostępna jest także w słabszych jednostkach napędowych Q50. Tak jak dotychczas położenie biegów, będzie można zmieniać wygodnie za pomocą łopatek, umieszczonych na kolumnie za kierownicą.Fot. Infiniti
System drugiej generacji DAS będzie standardem w wersji hybrydowej oraz w nowej jednostce V6. Rozwiązanie, które zapewnia sportowej limuzynie nadzwyczajnie precyzyjne przełożenie ruchu kierownicy na przednie koła. W rozwiązaniu spotykanym tylko w Infiniti układ kierowniczy składa się z elektrycznych silników, które odwzorują ruch kierownicy wobec przedniej osi. Pozwala to na dużo łatwiejsze manewrowanie samochodem jak też bardziej precyzyjnej korekcji toru jazdy.Fot. Infiniti
Kolejna nowość w samochodzie to zapewniające większą radość z jazdy zawieszenie. Już aktualnie wykorzystywane zapewniało, precyzję, pewne trzymanie się drogi oraz dobrą amortyzację. Jednak Infiniti wziął sobie do serca uwagi swoich klientów i dopracował je. Nowe zawieszenie ma dzięki licznym modyfikacją zapewniać jeszcze lepsze właściwości jezdne wszystkim znajdującym się na pokładzie osobą.