Opel Adam - konkurencja niech drży

Rozmiar tesktu A A A
-
Opel Adam - konkurencja niech drży
Mimo swoich niewielkich rozmiarów, model ten może nieźle namieszać na rynku. Wraz z premierą w Paryżu może nawet przyczynić się do pogorszenia sytuacji włoskiej konkurencji.


Opel Adam jest jedynym samochodem na rynku, który można tak indywidualnie już w procesie produkcyjnym dostosować do siebie, począwszy od koloru nadwozia, gdzie do wyboru jest aż 12 lakierów. Ponadto każdy kluczyk jest indywidualnie zaprojektowany pod koloru samochodu. Kolejna cecha do modyfikacji to kolor dachu – trzy do wyboru. Ale są też dodatkowo dostępne trzy pakiety designu zewnętrznego - JAM, GLAM i SLAM; które determinują wygląd dachu, maski, lusterek i drzwi. Ponadto do wyboru jest 31 rodzajów felg w rozmiarach od 15” do 18”. Największe felgi mogą także być spersonalizowane - można do nich doczepić klipsy ( dostępne w czterech kolorach ).

Ciąg dalszy personalizacji, to wnętrze samochodu. I tu Adam raj dla każdego dekoratora wnętrz lub osoby, która lubi się emanować swoją osobowością poprzez przedmioty. Lista modyfikacji jest bardzo długa - wiąże się to oczywiście z dodatkowymi kosztami. Pakiety wyposażeniowe wewnątrz, podobnie jak wspomniane zewnętrzne, to - JAM, GLAM i SLAM.

Samochód jest "szyty na miasto". Mierzący zaledwie 3,7m długości, 1,72m szerokości ( bez lusterek) i 2,31m rozstawu osi, oferuje miejsce dla 4 dorosłych osób. Samochód, mimo niedużych wymiarów, został tak zaprojektowany, że nawet przy dużych prędkościach prowadzi się precyzyjnie i pewnie. Ople Adamy, które posiadają felgi 17” lub 18”, wyposażone są w zawieszenie sportowe.

Pod maską znajdzie się jedna z trzech jednostek i także tu przyjęty koncept personalizacji ma swoje odwzorowanie. Do dyspozycji Opel dał 1.2l ( 51KM ), 1.4l ( 87KM lub 100KM ). Każdy z silników działa z 5-biegową skrzynią manualną. Silniki są w stanie rozpędzić tego malucha nawet do 185km/h. Pod kątem personalizacji, każdy z silników może zostać doposażony w ecoFlex, który zawiera w sobie system Start/Stop, asystenta jazdy i mocniejszą baterię. W późniejszym okresie gama silników zostanie rozbudowana.

Jak na razie podana została cena obowiązująca na rynku niemieckim - 11 500 euro z podatkami. Pierwsze modele tego samochodu na ulicach pojawią się już na początku roku 2013, choć w Niemczech już można składać zamówienia.
mój-samochód.pl https://www.moj-samochod.pl/grafika/naglowek/logo_naglowek.png

Ostatnie komentarze


madzia - 2012-10-02 20:17:26
Zdecydowany ładniejszy niż Fiat 500, prznyajmniej jakoś przypomina samochód.

Paweł Robert Kostecki - 2012-10-02 13:37:49
Tu możesz podyskutować o artykule: https://www.moj-samochod.pl/Nowosci-motoryzacyjne/Opel-Adam-nowa-niemiecka-bron

Dodaj twój komentarz

Imię i Nazwisko / Ksywa
E-mail ( Informuj mnie o nowych wpisach. )
Treść

Twoja wypowiedź musi zostać sprawdzona przez naszych administratorów, akceptowane będą tylko wypowiedzi zgodne z regulaminem forum magazynu motoryzacyjnego mój-samochód.pl.

Śledz nas

Fanpage na facebook Profil na twitter Profil na Google+ Profil na Pinterest

Giełda





© 2010 - 2019 Internetowy magazyn motoryzacyjny mój-samochód.pl Redakcja|Reklama|Regulamin|Polityka Prywatności|Kontakt