Fot. Renault
Model Talisman ma odrodzić starania odzyskania przez Renault statusu samochodów segmentu premium. Czy się to uda pokaże tylko i wyłącznie czas. Jak wskazuje jednak wyposażenie oraz rozwiązania technologiczne Talisman ma do tego największe predyspozycje. Samochód posiada unikalne zachowanie podczas jazdy poprzez zastosowanie systemu 4CONTROL. System, który sprawia że wszystkie koła są skrętne. Dodając do tego jeszcze rozwiązania EDC ( Electronic Damper Control ), kierowca i pasażerowi mogą liczyć na najwyższej jakości amortyzację podczas jazdy. Jednak na tym nie kończą się systemy wspierające kierowcę. Dzięki Easy Park Assist, osoba kierująca otrzymuje oprócz przednich tylnych oraz bocznych czujników także kamerę cofania. Wszystko wyświetlane zostaje na dużym 8,7” dotykowym ekranie w układzie Head-Up, który dodatkowo wyposażony jest w system multimedialny RLink2.Fot. Renault
Pod maską najnowszego modelu francuskiego producenta znajdzie się w sumie pięć jednostek. Klient będzie miał do wyboru między trzema silnikami wysokoprężnymi oraz dwiema benzynowymi odmianami. Podstawowy silnik w ofercie Renault Talisman stanowić będzie silnik diesla dCi110. Kolejne odmiany to dCi 130 bez EDC lub z oraz dCi 160 EDC. Jednostki napędzane benzyną dostępne będą wyłącznie z EDC a ich oznaczenia to TCe150 EDC oraz TCe 200 EDC. Oprócz wariantów silnikowych klient do wyboru będzie miał dodatkowo cztery wersje wyposażeniowe: LIFE, ZEN, INTENS oraz INITIALE PARIS.Fot. Renault
Silnik | LIFE | ZEN | INTENS | INITIALE PARIS |
---|---|---|---|---|
TCe 150 EDC | - | 104 900 zł | 111 900 zł | - |
TCe 200 EDC | - | - | - | 144 400 zł |
dCi 110 | 92 900 zł | - | - | - |
dCi 130 | - | 104 900 zł | 111 900 zł | - |
dCi 130 EDC | - | - | 118 400 zł | - |
dCi 150 EDC | - | 116 900 zł | 123 900 zł | 147 900 zł |