Stylowa wersja N-tec w modelu Micra

Rozmiar tesktu A A A
-
Stylowa wersja N-tec w modelu Micra
Do salonów wjeżdża nowa odmiana Micry. Wersja N-tec bazująca na wariancie Acenta będzie posiadała najbardziej kompleksowe wyposażenie ze wszystkich modeli tego modelu. Dodatkowo Micra w nowej wersji wyposażeniowej otrzyma kilka dodatków dostępnych dotychczas wyłącznie w Crossoverach tej marki. Cena wersji N-tec z podstawowym silnikiem o pojemności 1.2l mocy 80 KM wraz z manualną skrzynią biegów będzie zaczynać się od 45 690 zł.


Fot. Nissan

Podstawowym elementem wyposażenia Micry N-Tec to system Nissan Connect drugiej generacji. System, który opracowany był specjalnie dla nowej generacji Crossoverów japońskiej marki. Rozbudowana funkcjonalność wobec poprzedniego systemu to między innymi nowe aplikacje, takie jak TripAdvisor czy też możliwość korzystania z wyszukiwarki Google. Nissan Connect w nowej odsłonie zapewnia także lepszą współprace z urządzeniami mobilnymi.

Fot. Nissan

Micra to podstawowy model w ofercie Nissana, której wyłączne przeznaczenie to miasto. Wersja N-Tec ma to lekko zmienić, upodobniając model do wyżej pozycjonowanego Note. Dzięki takim dodatkom jak 16 calowe felgi ze stopów lekkich, smukłe lusterka boczne, klamki zewnętrze w kolorze matowego chromu, przyciemniane tylne szyby czy też chromowane oprawy przednich świateł przeciwmgielnych. Samochód prezentuje się bardziej okazale i bardziej ekskluzywnie. Całość zdobi dodatkowo nowy odcień lakieru wolframowej szarości, który jest kolorem promujący model.

Fot. Nissan

Wnętrze także zyskało mocno wobec podstawowej wersji. Oprócz obszytej skórą kierownicy przeszytą niebieską nicią, która prezentuję się bardziej ekskluzywnie. Samochód otrzymał nową środkową konsolę, której połączenie koloru chromowego z czarnym bardzo dobrze wkomponowuje się z nową czarno niebieską tapicerką. Chromowe elementy znalazły się także w innych częściach wnętrza, podkreślając unikatowość modelu.

Fot. Nissan

Pod maską nowej wersji Micry dostępne będą dwie jednostki napędowe. Obie to silniki benzynowe. Z tym wyjątkiem że jedna jest turbodoładowana, a druga bez użycia turbiny. Podstawową jednostką stanowi silnik 1.2l o mocy 80KM, mocniejsza i nowocześniejsza to 1.2l o mocy 98KM. Obie jednostki spełniają wysokie wymagania normy EURO6. Dzięki tym silnikom Micra ma być jednym z najbardziej oszczędnych małych miejskich samochodów. Średnie spalanie przy podstawowej jednostce ma wynosić 5l, w przypadku turbodoładowanej średnie spalania ma się utrzymywać w granicy 4.1l.
mój-samochód.pl https://www.moj-samochod.pl/grafika/naglowek/logo_naglowek.png

Ostatnie komentarze


Paweł Robert Kostecki - 2015-08-27 18:34:07
Tu możesz podyskutować o artykule: https://www.moj-samochod.pl/Nowosci-motoryzacyjne/Stylowa-wersja-N-tec-w-modelu-Micra

Dodaj twój komentarz

Imię i Nazwisko / Ksywa
E-mail ( Informuj mnie o nowych wpisach. )
Treść

Twoja wypowiedź musi zostać sprawdzona przez naszych administratorów, akceptowane będą tylko wypowiedzi zgodne z regulaminem forum magazynu motoryzacyjnego mój-samochód.pl.

Śledz nas

Fanpage na facebook Profil na twitter Profil na Google+ Profil na Pinterest

Giełda





© 2010 - 2024 Internetowy magazyn motoryzacyjny moj-samochod.pl Redakcja|Reklama|Regulamin|Polityka Prywatności|Kontakt