BMW serii 5 w nadwoziu Touringodświeżone

Rozmiar tesktu A A A
-
BMW serii 5 w nadwoziu Touringodświeżone
Po zmianach wprowadzony w BMW serii 5 w nadwoziu sedana czas nadszedł także na wersję Touring. Tak jak w bardziej formalnej odmianie, auto wyposażone zostało o nowe technologiczne rozwiązania, a stylistyka zewnętrza raz jeszcze została udoskonalona. Mimo typowych walorów rodzinnych, projektanci raz jeszcze wyłuskali bardziej sportowe rysy nadwozia nowego BMW serii 5 raz. Do tego dochodzi szereg nowoczesnych rozwiązań takie jak Adaptacyjne LEDowe reflektory, które w nowym BMW 5 są standardem. Premiera światowa nowego BMW serii 5 Touring będzie miała miejsce w Genewie podczas międzynarodowych targów samochodowych na początku marca. Na rynek samochód trafi w czerwcu tego roku.


Fot. BMW

Wraz ze starem sprzedaży BMW serii 5 będzie mogło być wyposażone w jeden z czterech silników. Jednostki dostępne będą wraz z napędem na cztery koła xDrive jak też z klasycznym napędem na tylną oś. Podstawowym silnikiem w nowym BMW serii 5 Touring będzie 530i, dwu litrowa jednostka z podwójnym turbodoładowaniem generująca moc 252 KM oraz maksymalny moment obrotowy 350 Nm. Obrotami zarządzać będzie ośmiostopniowa automatyczna przekładania. Do 100 km/h auto będzie potrzebować zaledwie 6,5 sekundy. Jeszcze mocniej prezentować będzie się wersja 540i xDrive, tutaj generowana przez trzylitrową jednostkę moc osiąga 340 KM, a maksymalny moment 450 Nm. W tej wersji silnikowej 100 km/h kierowca zobaczy po zaledwie 5.1 sekundach. Tyle na temat silników benzynowych.

Fot. BMW

Ofertę wysokoprężną otwierać będzie jednostka dwulitrowa z oznaczeniem 520d z 190 KM mocy oraz 400 Nm. W tej odmiana auto dostępne będzie z 8 biegową automatyczną lub manualną przekładnią z 6 przełożeniami. W pierwszej wersji auto przyspiesza w 7,8 sekund w drugiej 8,0 sekund. Ostatnia jednostka, która dostępna będzie zaraz po starcie to trzylitrowy 530d, tutaj moc wynosi 265 KM, a maksymalny moment obrotowy 620 Nm. Przyspieszenie w wersji tylnonapędowej wynosi 5,8 sekund, a z przełożeniem na wszystkie cztery koła xDrive 5,6 sekund.

Fot. BMW

Wobec swojego poprzednika auto przeszło kurację odchudzającą, co pozytywnie odbiło się na ekologiczne wartości użytkowania samochodu, które w niektórych odmianach modelu sięgają nawet 11%. Efekt głównie uzyskany dzięki wykorzystaniu aluminiowych elementów w nadwoziu i podwoziu. Ponadto raz jeszcze podniesiony został standard wyposażenia auta. Zawieszenie pneumatyczne z automatycznym wypoziomowaniem znajdzie się już w podstawowej wersji auta. Wnętrze nowego BMW serii 5 Touring zdobi duży na 10,25 cala ekran dotykowy. Dla kierowcy dostępny jest także opcjonalny Head Up display, zwierający nie tylko takie dane jak prędkość, ale także wskazujący informację z nawigacji. Nowy samochód niemieckiego producenta ma tyć także kolejnym krokiem ku autonomicznej jazdy. Nowy BMW serii 5 Touring wyposażony został w szereg nowoczesnych asystentów wspierających kierowcę na każdym kroku, jednak nadal kierowca ma pełną moc sprawowania nad samochodem.

Fot. BMW

mój-samochód.pl https://www.moj-samochod.pl/grafika/naglowek/logo_naglowek.png

Ostatnie komentarze


Paweł Robert Kostecki - 2017-02-03 09:45:20
Tu możesz podyskutować o artykule: https://www.moj-samochod.pl/Nowosci-motoryzacyjne/BMW-serii-5-w-nadwoziu-Touringodswiezone

Dodaj twój komentarz

Imię i Nazwisko / Ksywa
E-mail ( Informuj mnie o nowych wpisach. )
Treść

Twoja wypowiedź musi zostać sprawdzona przez naszych administratorów, akceptowane będą tylko wypowiedzi zgodne z regulaminem forum magazynu motoryzacyjnego mój-samochód.pl.

Śledz nas

Fanpage na facebook Profil na twitter Profil na Google+ Profil na Pinterest

Giełda





© 2010 - 2019 Internetowy magazyn motoryzacyjny mój-samochód.pl Redakcja|Reklama|Regulamin|Polityka Prywatności|Kontakt